B Brian Atwood

B Brian Atwood ‘Francoise’ Pump in Green
B Brian Atwod `Francoise`pump in green.

Den "Francoise" pump från B Brian Atwood är förmodligen en av de vackraste klackarna vi har sett på ett tag. Vi har massor av sexig, edgy och iögonfallandestilar, men detta par har enprinsessig värdig kvalitet som jag älskar.
Den "Francoise" kommer i gröna och naturliga färger, men båda har en kristallhalvljus design som Cinderella själv skulle ha burit. Jag skulle gå för den grönaparet och bära dem med allt från en LBD till enkla jeans och en blommig topp. Den naturliga paret skulle vara en storneutrala alternativet också.
Den "Francoise" pump från B Brian Atwood är förmodligen en av de vackraste klackarna vi har sett på ett tag. Vi har massor av sexig, edgy och i ögon fallande stilar, men detta par har en prinsessig värdig kvalitet som jag älskar.
Den "Francoise" kommer i gröna och naturliga färger, men båda har en kristallhalvljus design som Cinderella själv skulle ha burit. Jag skulle gå för den beiga paret och bära dem med allt från en LBD till enkla jeans och en blommig topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0